Tuesday 29 September 2015

London Design week 2015


Decorex 2015






Hello.
It was London Design Week ....so many exhibitions.
I mus say that I enjoyed the Decorex this year.
More fabrics, more colourful.


こんにちは。
先週は、ロンドン デザイン ウィーク、展示会 目白押しの週でした。
数ある展示会、中でも、デコレックスが、私としては、満足でした。

色使いも鮮やかな家具、生地。
色もたくさん!




Barneby Gates



Kuniko Maeda 



@ Design Junction , Kuniko  who has been helping my work, her work had been nominated
by Chelsea Art College this year to exhibit at Design Junction.

I am so glad!

And found Coelacanth which is Japanese Iron monger.
They are from near my home town, very very good quality.

It was lovely to meet them!

そして、デザイン ジャンクション。
今年は、会場が変わり、元アートカレッジ。(階段が多かったのは、辛かった・・・)
私の仕事をヘルプしてくれている 邦子さんの作品が、チェルシーアートカレッジからの
推薦で、展示されました。
あ~、うれしい。彼女の作品は、大胆で、パワフル。

そして、シーラカンス食堂、播州はさみの出店も。
私は、神戸、邦子さんは加古川出身、播州ですよね・・・と。
播州は、昔から刃物で有名。また、布工場も、たくさんあります。
仕事がら、毎日 使う刃物。作られる工程など、すごく興味あります。

海外へも、発送してくれるそうです~!

今度、日本に帰省する際、訪ねてみたいと思います。

www.mistyinterior.com

www.facebook.com/Mistyinterior






にほんブログ村 インテリアブログへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment