Monday 28 November 2011

Christmas Fair


I had a stall at my children's school Christmas Fair on last Saturday.
My friend came to help me. She was great PR! Thank you!!
There were Nuts shop, some Jewellery shops and Alkina Collection Morrocon shop etc.
I bought a big Throw for our bed years ago from Alkina collection and I found out her daughter and my daughter are in same class now. What a small world!
I love their Morrocon Products. They are gorgeous.

先週の土曜日は、子供たちの学校でのクリスマス フェアに、お店を出展しました。
友達が、朝から手伝ってくれました。とにかく、よく宣伝してくれました!! ありがとう!
こちらの学校のフェアは、結構 本格的にビジネスをしている親が出展しています。
ナッツショップ、アクセサリーショップ、モロッコのスカーフやスローを売ってる、アルキナ コレクション。実はこのお店で、何年か前、ベッドの上にかけるスローを購入しました。
その時から、結構 お気に入りのお店でしたが、今回 彼女の娘さんと私の娘が同じクラスということが、判明しました。
世の中 せまいですね。
モロッコのものには、弱い私です。色使いが、ゴージャスです。

www.mistyinterior.com

No comments:

Post a Comment