Monday 13 April 2015

Alexander McQueen / アレキサンダー マックイーン展



Hello.
I went to V & A Museum to see the Alexander McQueen Exhibition ( Until 2 August)
It was fantastic! I always respect Haute Couture which needs really crafts man skill.
I have to say that it is sad that we lost such a greatest artist.
His world was beyond the fashion. 
One day, I would love to see real Haute Couture...

After that I & my friend had a lovely cake and coffee at La Patisserie Des Reves
near South Kensington station.
It was very good. x

こんにちは。
先日、友人とビクトリア&アルバート ミュージアムに、アレキサンダー マックイーン展を
見に行ってきました。(8月2日まで)
期待通り、満足でした! オートクチュール、デザインから始め、職人技のような縫製、
刺繍など、尊敬です。
彼の作品を実際に見ると、彼の溢れ出る才能、エネルギーに圧倒されます。
本当に、彼の死は、残念です。
いつか、本場のオートクチュールを見てみたいです。

駅への帰り道、うわさで聞いていたケーキ店発見。
La Patisserie Des Reves, (どう読むのか・・・・)
神戸出身の私、ケーキ屋、パンなど、大好きです。
フランスのケーキ店ですが、久しぶりにおいしいケーキでした~。
ディスプレイも、なかなかすてきで、また行きたい~。







にほんブログ村 インテリアブログへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment