Tuesday 9 April 2013

British Museum



Hello.
We went to the British Museum to see the Pompeii & Herculaneum.
It was very good.
I was amazed that how people used to live and their nice houses.
But of course the Volcano happened....

I love this building.

こんにちは。
先日、家族で 大英博物館で今、開催している Pompeii &Harculaneum に、行ってきました。
ポンペイでの、火山の爆発の前の人々の暮らし、フード、家などについて、いろいろ展示されていましたが、紀元前とは思えない、秩序ある優雅な暮らしだったようです。
火山の爆発で、一瞬で、町は消えました。
 なかなか奥深い展示会でした。

大英博物館、デザインいいですよね。

www,mistyinterior.com
www.facebook.com/Mistyinterior


にほんブログ村 デザインブログ インテリアデザインへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment